Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nulláról Százra

Nulláról Százra

Jó volt...

...mégis kérdezel

2018. november 21. - Trójai Csaló
- Tényleg így volt jó?

Nevetett.
Némán, befelé, így volt jó, ezt mondta a szemével,
úgy mondta, hogy nem nézett rám,
a távolba nézett, ködös dombokra, gyönyörű táj,
tényleg így volt jó, tényleg gyönyörű a táj.

Apró templom előtt ültünk, kérdések tolultak,

bennem torlaszkodtak tömegesen,
egymást túlkiabálva, válaszok folytottak, belőle folytak, némítottak.
Válasz volt minden fel nem tett kérdésemre, a tolakvó tülekvőkre.
Padon ültünk.

Már nem nevetett, komoly volt, mint a köd ülte táj,

ősöreg templom, kopott pad,
fel nem tett kérdés, feltett és meg nem válaszolt kérdés.

Felhorgadt megint, kérdezni akartam, üvöltve, számon kérve,

fordulva fordultam, indulatosan, a szólni-sem-merek dühével,
szeme villant, barnán, gyönyörűn, ködösen.

Fordulva fordultam, nem mertem szólni, tátott szájjal voltam néma,

elnémított önnön tükörképem, elnémított a hiány, üres tükör,
román kori templom homlokzata nézett rám farkas szemekkel,
nem kért számon, nem kért semmit, nem kérdezett,
figyelve, ügyelve nem vetett ügyet a kérdéseimre.

Tényleg így volt jó.

A bejegyzés trackback címe:

https://nullarolszazra.blog.hu/api/trackback/id/tr6914384244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása